Zapalovací cívka NGK 48031
- Objednací číslo:NGK U5008
- Kategorie: Zapalovací cívky
- Výrobce:NGK
-
Dostupnost:SKLADEM
Stav skladů
Centrála Praha 10:0 ks - Skladem - Ihned k expedici Pobočka Praha 4:0 ks - Skladem na pobočce Externí sklad 1:0 ks - Obvykle do 3 dnů Externí sklad 2:>10 ks - Expedice do 24 hodin - při objednávce do 17:45h
Cena na e-shopu:
576,72 Kč / ks
(697,83 Kč s DPH)
- Zapalovací cívka:Provedení koncovky SAE
- pocet polu:2
- počet vstupů/výstupů:1
![]() |
Zapalovací cívka Meyle 11-14 885 0001Objednací číslo: MEY 11-148850001Výrobce: MEYLE |
Obvykle do 3 dnů
Dostupnost na jednotlivých skladech
Centrála Praha 10
0
Skladem - Ihned k expedici
Pobočka Praha 4
0
Skladem na pobočce
Externí sklad 1
0
Obvykle do 3 dnů
Externí sklad 2
0
Expedice do 24 hodin - při objednávce do 17:45h |
Detail |
- ANGLI 15 048
- BBT IC 15125
- BorgWarner (BERU) 0 040 100 347
- BorgWarner (BERU) ZS 347
- BRECAV 110.009
- BREMI 20306
- DELPHI GN10 240
- DELPHI GN10240-12B1
- EFI AUTOMOTIVE 155021
- ERA 880 095
- FAE 80309
- FEBI BILSTEIN 24435
- HERTH+BUSS JAKOPARTS 19050036
- HOFFER 801 0418
- JANMOR JM5027
- LUCAS DMB885
- MEAT & DORIA 104 18
- METZGER 0880304
- SIDAT 85.30204
- TESLA CL135
- TRISCAN 886 028 008
- VALEO 245094
- ABARTH 96 33 00 15 80
- ALFA ROMEO 96 33 00 15 80
- CITROËN 5970.77
- CITROËN 5970.94
- CITROËN 96 362 683
- CITROËN 96 632 784 80
- CITROËN 96 644 018 80
- DACIA 77 01 479 027
- DACIA 96 33 001 580
- FERRARI 96 33 00 15 80
- FIAT 96 33 00 15 80
- LANCIA 96 33 00 15 80
- MASERATI 96 33 00 15 80
- PEUGEOT 5970.77
- PEUGEOT 5970.94
- PEUGEOT 96 362 683
- PEUGEOT 96 632 784 80
- PEUGEOT 96 644 018 80
- RENAULT 77 01 479 027
- RENAULT 96 33 001 580
- CITROËN C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 Carlsson (173kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP (173kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 III (RD_) 3.0 V6 (155kW)
- CITROËN C5 III Break (RW_) 3.0 V6 (RWXFVA, RWXFUA) (155kW)
- CITROËN C6 (TD_) 3.0 V6 (155kW)
- CITROËN C8 (EA_, EB_) 3.0 V6 (150kW)
- CITROËN C8 Van (EA_, EB_) 3.0 (EBXFWF, EAXFWF) (150kW)
- FIAT ULYSSE (179_) 3.0 (150kW)
- LANCIA PHEDRA (179_) 3.0 V6 (179.BXD11) (150kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 (152kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6 (152kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 3.0 V6 (152kW)
- PEUGEOT 407 (6D_) 3.0 (6DXFVJ) (155kW)
- PEUGEOT 407 kupé (6C_) 3.0 V6 (155kW)
- PEUGEOT 407 SW (6E_) 3.0 (155kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V (152kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V (155kW)
- PEUGEOT 807 (EB_) 3.0 V6 (150kW)
- RENAULT AVANTIME (DE0_) 3.0 V6 (DE04, DE0T) (152kW)
- RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1A) (166kW)
- RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) (187kW)
- RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.9 V6 24V (155kW)
- RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) (152kW)
- RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.9 V6 24V (155kW)
- RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 3.0 V6 24V (KG0D, KG01) (152kW)