Testr regulátorů ovládaných řídící jednotkou (ECU)
- Objednací číslo:RC VR-RVC01
- Kategorie: Testery
- Výrobce:MOBILETRON
-
Dostupnost:Obvykle do 3 dnů
Stav skladů
Centrála Praha 10:0 ks - Skladem - Ihned k expedici Pobočka Praha 4:0 ks - Skladem na pobočce Externí sklad 1:0 ks - Obvykle do 3 dnů Externí sklad 2:0 ks - Expedice do 24 hodin - při objednávce do 17:45h
Cena na e-shopu:
4 800,00 Kč / ks
(5 808,00 Kč s DPH)
Cena na prodejně:8 972,95 Kč
Ušetříte:35 %
Testovací zařízení rychle a přesně odzkouší celkem 16 typů regulátorů typu RVC
(smart charging) / PCM (power-train control module) od výrobců j
ako Ford, GM nebo Bosch, a to včetně těch nejnovějších výrobce Denso,
často používaných v motorech TDCi.
Naprosto spolehlivě toto zařízení otestuje např.
regulátor z Fordu Focus 1, 8 s alternátorem Magneti Marelli.
Tester se vyznačuje jednoduchým zapojením a obsluhou.
Součástí testeru jsou tři typy patic.
K využití tohoto testeru potřebujete testovací stolici na alternátory nebo zařízení,
které roztočí zkoušený alternátor minimálně na 4.000 otáček za minutu,
nebo tester regulátorů, který má výstup střídavého proudu.
Na testovací stolici regulátor odzkoušíte pouze na alternátoru,
kde se střídavý výstup bere z jedné fáze diodového můstku alternátoru.
Máte-li tester regulátoru se střídavým výstupem proudu,
lze odzkoušet jen samotný regulátor zdemontovaný z alternátoru.
Návod k obsluze RVC-01
Tento tester je možné použít k testování regulátorů demontovaných z jednotky alternátoru s testerem regulátoru nebo jej lze použít s regulátorem v alternátoru na testovací stolici alternátorů.
Návod k obsluze
Připojte alternátor na tester a ujistěte se, že pracuje 12-ti voltové plusové a minusové připojení k alternátoru.
Připojte plusový červený kabel RVC testeru do 12-ti voltové plusové zásuvky a černý minusový do minusové zásuvky. Vložte správný vstup do zástrčky regulátoru a připojte další koncovku do spojovacího vstupu testeru. Pokud je červený a černý vodič připojen omylem špatně, nedojde k poškození připojeného testeru, ale tester prostě nebude fungovat.
-Mějte hlavní spínač testeru nastavený na správného výrobce regulátoru, který testujete
-Mějte druhý spínač přepnutý na "Sense Close".
-Mějte třetí spínač přepnutý na "Start / Run
-Dejte otočný knoflík regulace napětí s bílou tečkou uprostřed do pozice započít testování
-Některé kabely testeru mají stálé napětí 12 voltů a některé se aktivují při započetí testu.
Spuštění testu
-Při testování regulátorů typu Ford PCM testerem aktivujte 12V napájení, rozsvítí se červená LED dioda indikující, že má tester napájení 12-ti voltů a dojde k odeslání signálu do regulátoru
-Přepněte tester do polohy zahájit testování
-Jakmile se začne alternátor dostatečně rychle točit pro zahájení testování, rozsvítí se zelená LED dioda. Pokud obě LED diody nesvítí, regulátor nebo jednotka je vadná. (Vždy ověřte, že je připojení funkční)
-Pokud obě LED diody svítí, zvyšuje tester kmitočet na přibližně 4000 Hz.
-Otočte otočný knoflík regulace napětí ve směru hodinových ručiček a napětí by se mělo zvýšit na 14, 0 až 16, 0 voltů. Nyní otočte otočný knoflík proti směru hodinových ručiček na doraz a napětí by mělo klesnout na 12, 8 voltů. Nyní otočte otočný knoflík zpět do střední polohy. Tento test ukazuje, jak PCM reguluje průběh napětí regulátorem. Pokud se napětí nelze regulovat, pak je regulátor vadný.
-Pro testování "chybového " modu regulátoru, přepněte páčky spínače z "Start / Run na "Stop" a regulátor by měl dosáhnout napětí 13, 3 ~ 13, 8 voltů a obě LED diody zhasnou. Pokud ne, pak regulátor je vadný. Přepněte páčku zpět na "Start / Run".
-Chcete-li testovat sekundární regulace regulátoru typu Ford PCM v každé poloze knoflíku regulace napětí, přepněte páčku spínače z "Sense Close" na "Sense Open" a regulátor přejde do sekundární regulace napětí. To lze použít při testování Ford OE PCM regulátorů a Mobiletron regulátorů. GM RVC regulátory neumožňují provádět sekundární regulační test.
- Dávejte pozor, aby nedošlo k přehnanému přepínání otočného knoflíku regulace napětí a tím k „uvaření“ baterie testovacího přístroje
-Při testování GM / Bosch RVC regulátorů použijte správnou zástrčku
-Rozdíl bude v Led diodách na vrchu RVC testovacího přístroje. Červená LED dioda pracuje jako při testu Ford PCM (viz výše), ale zelená LED dioda nemá operativní funkci z důvodu obráceného signálu, oproti signálu Ford PCM
-Chcete-li zkontrolovat "chybový " mode regulátoru, přepněte páčky spínače "Start / Stop" na "Stop" a regulátor přejde do výchozího režimu 13, 3 ~ 13, 8 voltů a červená LED dioda zhasne. Přepněte zpět na "Start / Run".
- Knoflík regulace napětí bude pracovat také v opačném směru, jak je popsáno výše v testu Ford PCM regulátorů. GM RVC regulátory mají požadované výchozí napětí nižší, od 11.2V 14.9V pro tento RVC tester.
*** MOBILETRON nenese odpovědnost za žádné škody, které se mohou objevit v případě, že je tester používán na vozidle ***
(smart charging) / PCM (power-train control module) od výrobců j
ako Ford, GM nebo Bosch, a to včetně těch nejnovějších výrobce Denso,
často používaných v motorech TDCi.
Naprosto spolehlivě toto zařízení otestuje např.
regulátor z Fordu Focus 1, 8 s alternátorem Magneti Marelli.
Tester se vyznačuje jednoduchým zapojením a obsluhou.
Součástí testeru jsou tři typy patic.
K využití tohoto testeru potřebujete testovací stolici na alternátory nebo zařízení,
které roztočí zkoušený alternátor minimálně na 4.000 otáček za minutu,
nebo tester regulátorů, který má výstup střídavého proudu.
Na testovací stolici regulátor odzkoušíte pouze na alternátoru,
kde se střídavý výstup bere z jedné fáze diodového můstku alternátoru.
Máte-li tester regulátoru se střídavým výstupem proudu,
lze odzkoušet jen samotný regulátor zdemontovaný z alternátoru.
Návod k obsluze RVC-01
Tento tester je možné použít k testování regulátorů demontovaných z jednotky alternátoru s testerem regulátoru nebo jej lze použít s regulátorem v alternátoru na testovací stolici alternátorů.
Návod k obsluze
Připojte alternátor na tester a ujistěte se, že pracuje 12-ti voltové plusové a minusové připojení k alternátoru.
Připojte plusový červený kabel RVC testeru do 12-ti voltové plusové zásuvky a černý minusový do minusové zásuvky. Vložte správný vstup do zástrčky regulátoru a připojte další koncovku do spojovacího vstupu testeru. Pokud je červený a černý vodič připojen omylem špatně, nedojde k poškození připojeného testeru, ale tester prostě nebude fungovat.
-Mějte hlavní spínač testeru nastavený na správného výrobce regulátoru, který testujete
-Mějte druhý spínač přepnutý na "Sense Close".
-Mějte třetí spínač přepnutý na "Start / Run
-Dejte otočný knoflík regulace napětí s bílou tečkou uprostřed do pozice započít testování
-Některé kabely testeru mají stálé napětí 12 voltů a některé se aktivují při započetí testu.
Spuštění testu
-Při testování regulátorů typu Ford PCM testerem aktivujte 12V napájení, rozsvítí se červená LED dioda indikující, že má tester napájení 12-ti voltů a dojde k odeslání signálu do regulátoru
-Přepněte tester do polohy zahájit testování
-Jakmile se začne alternátor dostatečně rychle točit pro zahájení testování, rozsvítí se zelená LED dioda. Pokud obě LED diody nesvítí, regulátor nebo jednotka je vadná. (Vždy ověřte, že je připojení funkční)
-Pokud obě LED diody svítí, zvyšuje tester kmitočet na přibližně 4000 Hz.
-Otočte otočný knoflík regulace napětí ve směru hodinových ručiček a napětí by se mělo zvýšit na 14, 0 až 16, 0 voltů. Nyní otočte otočný knoflík proti směru hodinových ručiček na doraz a napětí by mělo klesnout na 12, 8 voltů. Nyní otočte otočný knoflík zpět do střední polohy. Tento test ukazuje, jak PCM reguluje průběh napětí regulátorem. Pokud se napětí nelze regulovat, pak je regulátor vadný.
-Pro testování "chybového " modu regulátoru, přepněte páčky spínače z "Start / Run na "Stop" a regulátor by měl dosáhnout napětí 13, 3 ~ 13, 8 voltů a obě LED diody zhasnou. Pokud ne, pak regulátor je vadný. Přepněte páčku zpět na "Start / Run".
-Chcete-li testovat sekundární regulace regulátoru typu Ford PCM v každé poloze knoflíku regulace napětí, přepněte páčku spínače z "Sense Close" na "Sense Open" a regulátor přejde do sekundární regulace napětí. To lze použít při testování Ford OE PCM regulátorů a Mobiletron regulátorů. GM RVC regulátory neumožňují provádět sekundární regulační test.
- Dávejte pozor, aby nedošlo k přehnanému přepínání otočného knoflíku regulace napětí a tím k „uvaření“ baterie testovacího přístroje
-Při testování GM / Bosch RVC regulátorů použijte správnou zástrčku
-Rozdíl bude v Led diodách na vrchu RVC testovacího přístroje. Červená LED dioda pracuje jako při testu Ford PCM (viz výše), ale zelená LED dioda nemá operativní funkci z důvodu obráceného signálu, oproti signálu Ford PCM
-Chcete-li zkontrolovat "chybový " mode regulátoru, přepněte páčky spínače "Start / Stop" na "Stop" a regulátor přejde do výchozího režimu 13, 3 ~ 13, 8 voltů a červená LED dioda zhasne. Přepněte zpět na "Start / Run".
- Knoflík regulace napětí bude pracovat také v opačném směru, jak je popsáno výše v testu Ford PCM regulátorů. GM RVC regulátory mají požadované výchozí napětí nižší, od 11.2V 14.9V pro tento RVC tester.
*** MOBILETRON nenese odpovědnost za žádné škody, které se mohou objevit v případě, že je tester používán na vozidle ***
- Výrobce:Mobiletron