Motobaterie EXIDE Conventional 12V 28Ah 280A Y60N24L-A
- Objednací číslo:VA EX Y60N24L-A
- Kategorie: Baterie
- Výrobce:EXIDE
-
Dostupnost:Obvykle do 3 dnů
Stav skladů
Centrála Praha 10:0 ks - Skladem - Ihned k expedici Pobočka Praha 4:0 ks - Skladem na pobočce Externí sklad 1:0 ks - Obvykle do 3 dnů Externí sklad 2:0 ks - Expedice do 24 hodin - při objednávce do 17:45h
cena na dotaz
Motobaterie EXIDE Bike Conventional Y60-N24L-A 12V 28Ah 280A
Klasický motocyklový akumulátor (12V-28Ah 300A)
Jedná se o standartní baterii s elektrolytem v kapalném stavu = WET. Určeno pro běžné použití. Použito převážně v motocyklech staršího data výroby, ale i pro motocykly, kde není kladen vysoký proudový nárok a extrémní podmínky provozu.
VLASTNOSTI
Standardní výkon.
Instalace jenom ve svislé poloze víkem nahoru.
S možností úniku elektrolytu (emise kyselých výparů).
Standardní délka života.
Pro použití za standardních podmínek.
Možná spotřeba vody z elektrolytu vyžadující údržbu.
Pro sezónní použití, vyžaduje se údržba.
Vyžaduje prevenci při manipulaci k zabránění únikům kyseliny.
Olovo-kyselinová konstrukce (naplněná elektrolytem).
Za sucha nabitá (bez obsahu elektrolytu v článcích)
Obsah antimonu (Sb) ve slitinách desek.
Klasický motocyklový akumulátor (12V-28Ah 300A)
Jedná se o standartní baterii s elektrolytem v kapalném stavu = WET. Určeno pro běžné použití. Použito převážně v motocyklech staršího data výroby, ale i pro motocykly, kde není kladen vysoký proudový nárok a extrémní podmínky provozu.
VLASTNOSTI
Standardní výkon.
Instalace jenom ve svislé poloze víkem nahoru.
S možností úniku elektrolytu (emise kyselých výparů).
Standardní délka života.
Pro použití za standardních podmínek.
Možná spotřeba vody z elektrolytu vyžadující údržbu.
Pro sezónní použití, vyžaduje se údržba.
Vyžaduje prevenci při manipulaci k zabránění únikům kyseliny.
Olovo-kyselinová konstrukce (naplněná elektrolytem).
Za sucha nabitá (bez obsahu elektrolytu v článcích)
Obsah antimonu (Sb) ve slitinách desek.
- napeti [V]:12
- kapacita baterie v Ah:25
- test za studena dle EN (v A):300
- druh zásuvky:Y10
- Spodní provedení:B00
- délka (v mm):186
- Sirka v mm:130
- vyska ( v mm ):171
- Napětí ( V ):12
- Kapacita v Amp/h:28
- Výrobce:Exide
- BOSCH 018005250F
- EXIDE 525015
- YUASA Y60-N24L-A
- BMW ISETTA (100, 103) 250 (9kW)
- BMW ISETTA (100, 103) 300 (10kW)
- BMW K K 1 (K589) (74kW)
- BMW K K 100 (K589) (66kW)
- BMW K K 100 (K589) (66kW)
- BMW K K 100 LT (K589) (66kW)
- BMW K K 100 LT Limited (K589) (66kW)
- BMW K K 100 RS (K589) (74kW)
- BMW K K 100 RS (K589) (66kW)
- BMW K K 100 RT (K589) (66kW)
- BMW K K 1100 RS (K589) (74kW)
- BMW K K 1100 RS ABS (K589) (74kW)
- BMW K K 1100 RS CatCon. (K589) (74kW)
- BMW K K 1100 RS CatCon. ABS (K589) (74kW)
- BMW K K 75 (K569) (37kW)
- BMW K K 75 (K569) (55kW)
- BMW K K 75 (K569) (55kW)
- BMW K K 75 (K569) (50kW)
- BMW K K 75 C (K569) (55kW)
- BMW K K 75 RT (K569) (37kW)
- BMW K K 75 RT (K569) (55kW)
- BMW K K 75 RT (K569) (50kW)
- BMW K K 75 S (K569) (37kW)
- BMW K K 75 S (K569) (50kW)
- BMW K K 75 S (K569) (55kW)
- BMW K K 75 S Spezial (K569) (55kW)
- BMW R 100 R 100 (247) (49kW)
- BMW R 100 R 100 CS (247) (51kW)
- BMW R 100 R 100 GS (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 GS (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 GS Paris Dakar (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 GS Paris Dakar Classic (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 R (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 R Classic (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 R Mystic (247E) (44kW)
- BMW R 100 R 100 RS Classic (247) (44kW)
- BMW R 100 R 100 RT Classic (247) (44kW)
- BMW R 100 R 100/7 (247) (44kW)
- BMW R 80 R 80 (247) (37kW)
- BMW R 80 R 80 GS (247E) (25kW)
- BMW R 80 R 80 GS (247E) (37kW)
- BMW R 80 R 80 GS (247E) (37kW)
- BMW R 80 R 80 GS (247E) (20kW)
- BMW R 80 R 80 GS (247E) (25kW)
- BMW R 80 R 80 GS Paris Dakar (247E) (25kW)
- BMW R 80 R 80 GS Paris Dakar (247E) (37kW)
- BMW R 80 R 80 R (247E) (37kW)
- BMW R 80 R 80 R (247E) (25kW)
- BMW R 80 R 80 R (247E) (20kW)
- BMW R 80 R 80 R Mystic (247E) (25kW)
- BMW R 80 R 80 R Mystic (247E) (37kW)
- BMW R 80 R 80 RT (247) (37kW)
- BMW R 80 R 80 RT (247) (25kW)
- BMW R 80 R 80/7 (247) (37kW)
- BMW R 80 R 80/7 (247) (41kW)
- BMW R 850 R 850 C (37kW)
- BMW R 850 R 850 C (R259C) (25kW)
- BMW R 850 R 850 C Avantgarde (R259C) (25kW)
- BMW R 850 R 850 C Avantgarde (R259C) (37kW)
- BMW R 850 R 850 C Classic (R259C) (37kW)
- BMW R 850 R 850 C Classic (R259C) (25kW)
- BMW R 850 R 850 GS (R259) (52kW)
- BMW R 850 R 850 GS (R259) (25kW)
- DUCATI 900 900 SD Darmah (51kW)
- DUCATI GT GT 860 (65kW)
- DUCATI GTS GTS 860 (65kW)
- MOTO GUZZI CALIFORNIA California III Classic (49kW)
- MOTO GUZZI CALIFORNIA California III Iniezione (49kW)
- MOTO GUZZI DAYTONA Daytona i.e. (68kW)
- MOTO GUZZI GTS GTS 350 (BD, BM) (23kW)
- MOTO GUZZI GTS GTS 400 (BL) (29kW)
- SUZUKI RE 5 RE 5 (45kW)